21 Juli 2009

Hello Hello!
Jag kom hem för ett tag sen. Jag och Hanna har ju som sagt varit i stan idag och tittat på bio. Jag köpte en tröja och en mascara. Egentligen skulle jag inte köpa några kläder men vafan så blir det när vädret är som det är. Det regnade ju som inte i helvete när jag klev utanför dörren och skulle iväg så jag tog självklarft min regnjacka. Sen när jag sitter på bussen är det helt plötsligt full skinande sol. Men men jag bor ju trots allt i Sverige så man blir ju inte direkt förvånad. I alla fall, det var HOT som fan när jag kom till stan så jag köpte en tröja, haha.

Sen gick jag och Hanna och köpte biljetter till bion och därefter satte vi oss på ett fik för att vänta in tiden. Gissa vad som hände där. Två peddon kommer såklart och sätter sig vid bordet bredvid oss och börjar glo. Asso seriöst har inte deras mamma lärt dom nått eller? Haha, hur trevligt är det att sitta och glo på en som om man typ va nån känd jävla staty eller nått? Haha jag började asgarva för jag tänkte på om jag skulle använda Hannas knep som hon använde när vi var små. Hon försökte nämligen alltid se så ful ut som möjligt när någon ful kille som gillade henne tittade på henne. Så hon satt typ och gjorde fula grimarser på lektionerna och det. Fett smart jue!

När vi hade gjort oss av med peddona var det dags för bio. Den va skitbra som jag sa förut. Skadar verkligen inte att se den två gånger!
Nu ska jag sussa, Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0