Stinsen med Jessica!

Det blev inte något av med kusinerna igår för dom skulle till gävle. Mamma och pappa hade tydligen andra planer. Först skulle vi åka till skansken men när vi hade parkerat bilen tyckte dom tydligen att vi skulle göra något annat, haha jag antar att bilderna talar om vad.... Jag blev typ skitchockad för dom brukar inte vara så pigga på det annars. 40-års kris eller?! Haha.
Grönan var i alla fall skitroligt fast vi var inte där så länge för vi skulle ju på bio senare...




Bion var skitbra. Jag älskar verkligen alla Hp filmerna! Frågan är vilken som är bäst, det går inte att välja men den här var nog en av dom bästa i alla fall. Lite jobbigt slut för bara men vafan det kommer fler juuue!


Nu ska jag pch Jessica dra till Stinsen, vi har inte träffats på skitlänge så det ska bli jättekul!
puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0