Sleep over tonight!

tjabbaaa

nu har jag nyss kommit hem till Hanna efter att ha ätit på en kinaresturang med Hanna och Hannas syster Elin, det var lika gott som alltid. I kväll ska jag sova över hos världens bästa Hanna och vi ska ha filmmaraton hela natten hihi. 

Tidigar i dag  åkte vi till vidiobutiken för att vi skulle hyra film, men vi hittade inte filmen som vi ville ha.  Vi bestämde oss för att kolla på några filmer som Hanna har hemma ist som jag inte har sätt och dom ska tydligen ska vara jätte bra. Filmerna hetter "Armageddon", "Pearl harbor" och "the uninvited" sen kanske vi ser på någon mer om vi orkar.

När vi ändå var i jakan så gick vi in på coop och köpte grönskaer och dipp, som vi ska äta till filmerna. På vägen hem träffade vi Jossan, som vi stannade och pratade lite med. det var väldigt kul eftersom att vi inte har pratat på länge :)

Men nu ska vi ut och kicka lite fotboll och försöka slå våra rekort, som är riktigt svårslagna haha!

Ha en trevlig kväll för det ska jag ha! puss  

  
En bil på mig och Hanna från midsommarafton :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0