Promenad

Okej kan mitt liv bli tråkigare än  vad det är just nu? NEJ jag tror inte det. Kvällen har jag ägnat åt Mickael Jackson och familjen. Vi gick en promenad till sandvik med Ellen för att hon skulle få bada lite som hon tycker så mycket om. Det var ganska skönt att gå lite faktiskt eftersom min tidigare promenad blev misslyckad...

I morgon kanske jag ska åka till mina kusiner någonstans långt härifrån. Fast jag vet inte om jag vill följa med för jag hatar att gå upp tidigt på mosgonen (vilket jag kommer göra), jag gillar iochförsig att åka bil men jag hatar att få myggbett (vilket jag definitvt kommer få). Min farbror hade lagt en sån där myggfångare i sitt hus och efter bara några sekunder var det typ hundratals döda myckor i det. FYFYFY! Jag skulle aldrig kunna bo där dom bor!


Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0