Måndag?!

Dagen gick åt till att sola. Jag måste försöka hålla thailandsfärgen, haha. Vi får väl se hur det går. Det kanske regnar resten av sommaren, vad vet jag? Jag e inte direkt hundra på att hålla reda på sånt!

Jag var just ute med Ellen men det blev ingen lång promenad. Haha hon vägrar gå när det är varmt så hon står helt still medan jag hänger i kopplet. Det måste verkligen se helt sjukt ut, haha! Jag måste ta en bild och lägga upp här sen på henne för hon ser så jävla rolig ut när hon är sur :P...

Det är konstigt när man är ledig. Jag klarar inte av att hålla koll på vilken dag det är. Hahah jag trorde det typ va måndag men nu såg jag att det var torsdag. Det känns som om klockan är typ 8 på kvällen men den är bara 5. Fan jag e helt borta idag!

puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0