Iväg men husbilen!

Jag ska snart åka iväg med syster, mormor och morfar i deras husbil. Det ska bli skitmysigt. Jag tror vi ska till Kålmården. Jag vet inte riktigt hur länge jag kommer vara borta men kanske tre dagar eller nått.
Just nu håller jag på att packa ihop lite saker som ska med. Jag tror jag har lagt upp allt men man vet ju aldrig. Först tänkte jag ta med lite ritgrejer men jag kommer nog inte använda dem så jag skiter i det.

Igår satte jag ihop mina nya lampor som jag köpte i Thailand. Dom är verkligen skitfina. Jag är jättenöjd :D! Sen när jag skulle gå och lägga mig kunde jag inte somna så jag låg och tänkte på hur mitt nya rum skulle se ut, och nu har jag bestämt mig! Det kommer bli skitmysigt men jag kommer inte säga något förän det är klart. NI FÅR VÄNTA!

Det finns internet i husbilen men det är tydligen skitkrångligt så jag vet inte om det kommer funka. Jag ska testa men annars skriver jag mer när jag kommer hem! 

Puss och Kram, kommer sakna alla!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0