I Thailand...

Jag sitter just nu i chattrummet i Thailand. Vi har varit har i tva dagar eftersom det tog typ en dag att flyga hit. Vi har radan blivit lite bruna och brant oss, fast an vi anvander faktor 30 och 40...
Just nu ar vi pa Koh Samui men i morgon ska vi aka med bat till Koh Tao. Det ska bli skitmysigt.

Jag saknar alla hemma jatte mycket, fast jag e skitsur for jag sag att Jessica har laggt upp bilder pa mig i bloggen, bara for att hamnas men dom var mycket varre. FYFAN SAGER JAG BARA!!! Tack for den...

Jag ska forsaka blogga mer om jag far tillgang till dator fler ganger, men det far jag sakert!

Puss pa er alla sjartar dar hemma<33333

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha hämden är ljuv!

2009-07-01 @ 17:13:50
URL: http://jessicariihimaki.blogg.se/
Postat av: Hanna

Sula solan nu.. ni behöver inte bli bunare! pussss

2009-07-02 @ 16:52:15
Postat av: jessica

men fan er! kom hem förfan!!!

2009-07-11 @ 19:27:07
URL: http://jessicariihimaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0