Hemma!

I tisdags kom jag hem från Thailand. Vi har verkligen haft det sjukt roligt! Fast vi fick lite hemlängtan de sista dagarna men nu när vi är hemma så längtar vi tillbaka... men så är det ju alltid. Jag SAKNAR Hanna och Jessica, när vi kommer hem åker dom bort. Nu måste ni komma hem. De är så jäkla tråkigt utan er!<3

Amanda och jag var i jakobsberg idag för amanda skulle köpa lite saker. Resten av dagen spenderade vi i mitt rum. Jag låg i sängen och amanda satt vid datorn. Jag vet hur tråkigt låter det inte liksom? Haha, fan vi måste hitta på något förfan!
Egentligen var jag skitsugen på att gå och se Harry Potter men alla biljetter var slutsålda och Amanda hatar såna filmer.
Vi bestemde oss för att se en annan film, men det gick ingen bra så det blev inget med det. Så jag stannar nog bara hemma ikväll och tråkar...

Det kommer upp lite bilder från Thailand sen om några dagar när jag laddat över dem på datorn!

pusspuss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0