...

Hello!
Okej det blev inget mer inlägg igår. Jag fick inte tid och sen när jag hade kommit hem från middagen var jag skittrött så jag gick och la mig. Middagen var i alla fall skitmysig. Vi åt på en Thairestaurang på söder. Det var verkligen som en reataurang i Thailand fast maten var inte exakt lika god, hehe.

Idag har jag bara tagit det lugt och laddat över bilderna från Thailand. Det kommer upp några här lite senare!
Snart kommer Amanda och hämtar sitt usb. Hon har verkligen tjatat om dom där bilderna så jag hoppas hon blir nöjd nu...!
Senare kanske jag ska vara med Hanna och Jessica. De ska ju till skåne i morgon så jag måste träffa dem. Annars kommer jag sakna dem för mycket :'(!

See you later<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0