Trög kväll...

Hello!
Tänkte skriva lite medan jag väntar på att Jessica ska logga in på msn...
hon har nämligen precis pratat med sin mamma om brasilien :P, haha vill veta hur det gick... hoppas, hoppas, hoppas verkligen att det gick bra (vilket det sägert inte gjorde).
Kvällen har varit skit tråkig. Pluggat typ från klockan fyra till sex, sen klockan nio började andra avenyn, något som jag väntat på hela veckan. Jag blev skit besviken... det var skitdåligt den här veckan :(. hoppas de blir bättre nästa tisdag.

Kom precis på att ví har svenska läxa tills i morgon, vilket jag helt hade glömt bort. Jag får sätta mig med det nu och försöka få in det i mitt huvud:P. Sen ska jag sova :).

god natt och puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0