Träning

Hejsan!
Kom precis hem från sats. Var där med Amanda. Hon är skit glad för hon köpte gymkort idag så nu kommer vi typ träna hela tiden. Det gick jättebra att träna idag :) körde någon maskin som jag inte vet vad den heter, sen görde vi mage och sprang.

 På fredag var det bestämt att jag, Jessica, Hanna och Amanda skulle gå på bio och se " I taket lyser stjärnorna " men Hanna har ju blivit sjuk och om hon inte blir bättre ska vi inte gå :(. Men men vi kan ju gå någon annan gång :D. Förra fredagen va vi på Chris Brown konserten på hovet. De va skit kul. Jag älskar verkligen konserter. Man får värsta sköna kännslan och typ vad man än går på blir bra, mycket bättre än om man bara lyssnar på radio eller nått...

Nu måste jag titta igenom min labbrapport ifrån No:n som ska va inne i morgon. Jag har verkligen problem med den. Jag hatar labbrapporter, vet inte hur jag ska skriva slutsatsen :S. Men hela kapitlet som vi håller på med just nu e skit svårt. Typ periodiska systemet eller nått, jag fattar inte ett skit.

puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0