Torsdag-Fredag

Halloj...
Skrev inte i morse, hade inte tid. Idag va det skit tråkigt i skolan. Kändes som om dagen aldrig tog slut. Ändå är torsdag den dag som vi slutar tidigast :P. Efter skolan gick jag och några kompisar till ica. Där fikade vi och spanade in naturgodiset...XD, haha.

I morgon börjar skolan klockan 10. Skit skönt med sovmorgon. Efter skolan ska jag, Amanda och Sandra åka till sats och träna. Det ska bli jätte kul. Amanda e typ skit stolt över sin nya sats väska och vattenflaska. Hon är jätte glad över att hon måste ta med dom till skolan så hon kan visa alla att hon går på sats:P, haha. Såååå sööööt Amanda <3. Efter sats var det ju egentligen tänkt att jag, Hanna, Jessica och Amanda skulle gå på bio, "I taket lyser stjärnorna", men eftersom Hanna e sjuk så får vi ta det någon annan gång "/.

Istället för bio ska jag och Jessica ha filmkväll. Amanda kanske ska vara med också. Det ska bli skit mysigt :D. Vi ska se två filmer som Timmy laddade ner till mig, tack Timmy :D. De heter: "The Eye" och "Amusement". Båda är skräckfilmer, vilket jag och Jessica älskar :). Sen ska nog Jessica sova över hos mig, så vi kommer nog vara med varandra på lördag också...

Hejdå, puss &kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0