...

Har precis haft ett jävligt långt samtal med min mamma. Det handlade om brasilien... haha nej, jag och Jessica har inte gett upp förhoppningarna. Samtalet gick bättre än vad jag hade trott. Det blev i alla fall inte egtt rakt NEJ, utan ett lite mer tveksamt svar. Fast de e ju skit jobbigt det med för det känns som om mamma aldrig kommer ta tag i det:(. Men men Jessica och jag ska göra vårt bästa med att försöka övertala dom.

Ikväll ska jag plugga lite, sen ska jag och Amanda åka och träna. Mamma kanske också ska med, fast jag vet inte för hon e typ skit förkyld. Hehe måste va extra snäll mot henne nu, då e de ju större chans att min och jessicas dröm slår in :P. Asso vi e typ besatta :O...
Aja i alla fall, om mamma ska med till gymet blir det nog pump eller något sådant, men om det bara blir jag och Amanda ska vi nog bara gymma.

Skriver senare. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0