Hemma

Tjoooho!
Jag har just kommit hem från stan. Shiiat vad har har shoppat. Jag har typ dåligt samvete :P. Jag får alltid det när jag har gjort av med mycket pengar. I alla fall, jag köpte ett par solglasögon från Gina (fel årstid, jag vet), en kjol och en t-shirt från monki, tights från mq och en tröja från H&M. Jag e skitnöjd :D. Just det jag löpte ett par örhängen också. Jag och Jessica åt lunch på tacobar. Sen åkte vi till Lenas studio för att köpa navelpiercing men det var stängt, så det blev ingen. Vi åkte till Caffé 60 istället. Jag drack en chailatte och Jessica en varm cholkad.

Ikväll ska jag nog bara vara hemma. Jag e skit trött. Hanna och Amanda är och åker skidor så dom kommer man nog inte se på ett tag. Saknar er tjejor<3

Puss & Kram<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0