Länge sen...

Shiiiat, vad länge sen det var jag skrev. Har inte hunnit. Eller egentligen har jag det men jag har typ intalat mig själv att jag ska plugga men det har inte blivit så mycket av det heller, haha.

Idag har jag varit i skolan. Jag och Jessica gick hem till henne på lunchen. Vi åt spagetti med köttbullar. Sedan gick vi jätte snabbt tillbaka till skolan för att hinna till hemkunskapen. Det visade sig att vi inte hade någon lärare men vi tittade på någon film om konsumentkunskap. Det var inte så viktigt för jag kunde typ allt.

När jag var påväg hem från skolan träffade jag mormor och hundarna. Jag gick med henne en bit och när vi kom hem och skulle gå in rymde en av dom. Jag fick springa efter och höll typ på att halka sjuttioelva gånger, haha... Till slut fick jag tag på henne och gick hem. När jag kom hem hittade jag min pappa i soffan. Jag blev typ skit förvånad för han satt och tittade på ett reprisavsnitt från topmodel. Haha, fatta min pappa ;O... XD

Just nu sitter jag och snackar med Hanna i telefon. Eller det blir inte så mycket prat. Jag skriver här och Hanna läser något på sin dator. haha, så e det alltid XD.

I lördags var det tjejmiddag hos Anna. Det var skit kul. Hon hade lagat... (eller hennes mamma hade lagat :P haha)... kyckling med wook. Efter maten tittade vi på en skitdålig film. Den hette "flickan i källaren". Det skulle typ vara en skräckfilm men den såg typ hemmagjord ut :P. Den fick 0 poäng av oss, XD... se den INTE!!!

Asso jag måste verkligen göra något åt min desigt på bloggen. Jag har typ inga bilder, (det funkar typ inte att ladda upp) och jag vet inte hur man designar den... Hjäääääälp mig.

Herrrrråååå, puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0