Glad

Jippi! Jag har precis pluggat klart. Jag e skit stolt. Jag hann med hela blå kurs på en och en halv timme och hade inte ett enda fel. Nu vet jag att jag i alla fall kommer få G på provet. Det gör mig lite lugnare än vad jag var förut, men som jag skrev tidigare idag så behöver jag helst ha ett MVG :'(. För att få det måste jag kunna röd kurs lika bra som jag kunde blå. Det blir inte lika lätt. Jag har räknat klart röd med jag kan absolut ingenting. Sune ska få hjälpa mig i morgon på flexen och sen får jag väll repetera hemma i morgon också. Sen är det bara att tuta och köra XD...

På fredag kanske vi tjejor ska gå på "I taket lyser stjärnorna" om inte Hanna och Jessica har något annat för sig. När jag säger så menar jag att de alltid har andra saker för sig än vad jag och Amanda vill, så det kommer säkert inte bli någon bio :(, men vad vet jag. Kanske det sker ett mirakel den här gången. Det var ju egentligen meningen att vi skulle gå för flera veckor sedan när den hade premiär men då var ju Hanna sjuk så då blev det inget. Jag undrar om filmen kommer vara lika bra som boken, för boken är ju sjukt bra. Jag antar att jag ligger lite efter och att alla redan har sett den men men. Filmen har i alla fall fått typ fyra stjärnor så den borde väll ändå vara rätt bra. Hanna, jag och Jessica kommer säkert sitta och böla i stort sett hela filmen som vanligt :P.

puss och kram<3


Kommentarer
Postat av: amanda

svar: haha jaaa:D <3

2009-02-19 @ 14:58:37
URL: http://sjundemaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0