Onsdag/Torsdag

Jag e skittrött. Det kanske kan bero på att jag och jessica kollade på film hela natten. Vi bäddade i vardagsrumet med madrasser och en massa kuddar. Det blev skitmysigt! Vi såg tre filmer. Den första hette "The happening". Sen såg vi "Flood" och "Patrik 1,5" också. Vi vaknade vid typ halv tio av att mormor ringde, sen kunde vi inte somna om. Vi åt frukost och gjorde oss i ordning sen åkte vi till jakobsberg för att jessica skulle handla tights.

Jag såg en skitläskig kille på bussen. Jag vet fan inte vad han höll på med, men han hoppade upp och ner och gick fram och tillbaka. Sen kollade han på mig och började göra en massa perversa grejer :'(. Sen gick han fram till oss och typ satte sitt huvud mellan mig och Jessica. Jag frågade Jessica om det fanns nån ledig plats därbak men hon fattade inte varför vi skulle flytta... Åååh, hon fattar fan aldrig sånt.

Ikväll vet jag inte vad jag ska göra. Kanske vara med Amanda och Jessica, jag får se. Annars stannar jag nog bara hemma och tar det lungt.

Just nu sitter jag och pratar med Amanda i telefon. Hon ringer alltid med dolt nummer och när jag har svarat "hej det är Emmelie" så börjar hon göra en massa konstiga ljud. Det tråkiga är att jag alltid vet att det är hon...man känner ju igen Amanditas gnäll:P haha. Aja hon håller i alla fall på att berättar om allt hon var med om när hon åkte skidor. Jag såg en video när hon ramlar och det ser så jävla roligt ut. Jag kan bara inte sluta skratta.

Jag e skitdeppig över att sportlovet snart är över! Fan jag orkar inte med skola, dessutom e jag så jävla trött på skolan jag går i. Efter att ha gått där i tio år börjar man ju tröttna lite. Den blir ju inte bättre heller... snarare sämre för varje år. Det ska bli skönt att sluta i Juni. Fast jag kommer sakna alla skit mycket, man vill ju inte tappa kontakten :'(, det får vi inte göra tjejor!!!<33

puss♥


Våra beds^^




Min Bejbiii<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0