Torsdag

Idag har jag varit i skolan. Jag blev skitsur för att våran No lärare inte hade rättat våra prov som han sa att han skulle göra, och ikväll skulle han gå med en annan mattelärare på hockeymatch XD.

Efter skolan åkte jag och jessica till autlet. Först gick vi till donken, där vi satt och asgarva för vi va så jävla flummiga :P. Sen gick vi och shoppa. Jessica köpte lite saker till sig själv och jag köpte precenter till min syster Ebba som fyller år i morgon. Fredag den 13 :S ;O. Jag köpte en bh och en nalle från Toys 'r' us. Den var stor och brun. På Toys träffade vi Julio. Han sa att nallen såg ut som kaka, haha bajs på spanska. Jag tog nallen i alla fall. Den va ganska dyr men jag fick rabatt B).
 Vi väntade på att julio skulle jobba klart sen gick vi till en mack och köpte chips. Efter det gick vi hem till honom. Där såg vi på en skit läskig film ;O. Omg jag typ dog... Den hette typ "Rec".

Dagen har varit skit rolig, men jag har typ panik för allt i skolan. Jag fattar inte hur jag ska hinna med. Det är så mycket att göra just nu asso!

Puss & Kram

Rec:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0