Idiot dag

Idag har jag haft två redovisningar i skolan. Nyheter och samhällskunskap. När jag kom till skolan fick jag reda på att de två personer som jag hade arbetat med var sjuka och inte var i skolan. Jag fick med andra ord redovisa både deras och mitt arbete. Fan det gick inte alls bra. Jag kunde min text jättebra men när jag fick reda på att jag skulle redovisa mer blev jag skitnervös och stressad, vilket ledde till att jag glömde bort allt. Fan också!!!

En sak som gjorde mig glad idag var att vi fick tillbaka So provet som vi gjorde för en vecka sen och som jag var skitnervös över. Jag fick ett MVG ;O. Det gjorde mig skitförvånad för jag hade bara pluggat en dag och det kändes verkligen inte som om jag kunde någon ting. Jag trodde att jag kanske skulle få ett Vg eller nått, så jag blev jätteglad.

Nu har jag bara en sak till att oroa mig för. Vi ska ha matteprov på fredag. Kommer nog inte alls gå så bra för jag fattar verkligen inte ett skit. Försöker verkligen fatta hur man ska göra, men funktioner och algebra är verkligen inte min starka sida. Jag måste verkligen få Mvg på det här provet för att jag ska få ett Mvg i slutbetyg. Jag skulle fått det förra terminen men efter att ha skrivit Mvg på typ alla prov och på det sista bara ett G+, blev det bara ett Vg :(. Nu ska jag verkligen ha det där Mvg:et.

Jag längtar verkligen skit mycket till sportlovet. Ska spendera större delen av det med jessica som jag redan sagt, men hon ska vara med Rasmus och Carro någon dag också. Hmm, då vet jag inte vad jag ska hitta på. Hanna har ju blivit medtvingad till sälen XD, och Amanda ska till fjällen. Aja jag kommer säkert på något.

Just det, jag har köpt en ny mascara från Max factor. Tror det e deras nya. Den e skitbra, verkligen något jag kan rekomendera. Köp den!

Nu måste jag verkligen börja plugga, Chao<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0