panik vecka ;O

Idag har det inte hänt så mycket. Jag jag haft hemkunskapsprov. Det gick rätt så bra, bara det att jag fick stressa igenom de sista frågorna för att hinna, jag hann inte ens skriva allt jag ville på alla. Sen när jag hade gått fick jag reda på att
man kunde sitta 50 minuter till -.-. Fusk jue ;O!!! Jag fick tillbaka Noprovet också. Det blev ett vg+... inte det mvg som jag hade hoppats på, fan också :(.

Efter skolan åkte jag och Jessica till komethallen för att grunda lite till somaren, hehe. Det va skit skönt. Haha Jessica hade typ cellskräck. Men tillslut lugnade hon sig och la sig ner. Nu e jag hemma och gör absolut ingen ting. Jag ska snart plugga, om jag orkar. Fast jag måste nog göra det i vilket fall. Jag har två redovisningar på onsdag och ett skitsvårt matteprov på fredag. Fattar inte hur jag ska orka!

I morgon har vi idrottsdag eller vad det nu kallas. Jag skulle först åka till sydpolen med efter att jag fick reda på att Amanda och Jessica inte skulle bada bytte jag till curling och simning med Hanna, Selma och Anna. Det ska bli rätt kul. Jag har aldrig provat curling så det e ju roligt med något nytt :D...

puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0