*stolt*

Ikväll har jag inte gjort något speciellt. Jessica har varit med rasmus så jag har bara varit hemma. Omg det låter som att jag inte har några kompisar, haha men alla är bortresta. Jag har spenderat kvällen med en penna och ett papper. Det är något som jag brukar göra ganska ofta nu för tiden. Haha, jag har upptäckt en ny talang :P.

Min senaste teckning, på michael Jackson, (som vanligt :S) blev jag faktiskt skitnöjd med :) tänkte lägga upp den här bara för att skryta lite, Hehe!

puss och god natt<3


Haha, mästervärket B)!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

omg emmelie lika duktig på att rita som alltid!

2009-02-23 @ 16:32:02
URL: http://jessicariihimaki.blogg.se/
Postat av: Anonym

I know baby B]<33

2009-02-27 @ 19:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0