Segt med So...

Tjooosan :)

Jag har just pluggat klart till provet. Jag fattar inte hur trög man kan vara. Jag har försökt att få in tio sidor i mitt huvud sen klockan elva i morse och det går bara inte. Nu får det gå som det går... önska mig lycka till :S !!!

Det blev ingen träning idag. Jag han inte för jag va tvungen att plugga :P, omg vilken pluggis jag är ;O. Kanske tränar i morgon istället, får se. Jag börjar känna mig lite förkyld. Jag hoppas att inte blir sjuk för det är så himla mycket i skolan. Man vill ju inte missa en massa som man får ta igen sen :(.

Vick just veta att jag ska till Gotland i Maj. Det ska bli sådär kul. Jag vill heldre åka utomlands, haha. Jag är såååååå trött på det här vädret. Jag vill ha sommar!!!!!!
Men men, lite kul ska det i alla fall bli att åka till Gotland. Jag har aldrig varit där så det ska bli spännande:P...

Såg precis klart på veckans Andra avenyn avsnitt också. Det va rätt bra den här veckan faktiskt :D. Jag längtar tills nästa avsnitt...

Nu måste jag gå.
Puss och god natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0