Ny design!

Omg!!! Fan vad grym jag känner mig :). Äntligen fattar jag det här med design. JIPPI!!! Jag har inte lagt ner så mycket tid... jag ska göra allt finare sen, men det här får duga så länge. Jessica förklarade lite om hur man gjorde idag och Amanda har förklarat förut. Sen, efter att jag läst på typ 500 hemsidor börjar jag äntligen fatta.
Så vad tycks???!:D
Jag har bara några problem kvar som jag måste lösa innan jag har koll på allt men det ska nog lösa sig det med, hehe...

Snart ska jag gå och lägga mig, eftersom jag ska upp ganska tidigt i morgon. Eller inte tidigt direkt men det är tidigt mot när jag har vaknat resten av dagarna det här lovet. Det är så underbart skönt med lov måste jag säga. Man önskar ju att det kunde vara föralltid men "allt roliga tar slut någon gång" (som min morfar brukar säga:S:P, höhö). Jag insåg först idag att det bara är helgen kvar tills skolan börjar. Fan hur ska man kunna överleva till påsklovet?! Jag lovar att vi kommer ha massor av prov och man kommer få plugga ihjäl sig. Inte nog med det... vi har typ nationella prov i engelska också, och kanske matte:S. Jag vet inte. Engelskan e jag inte så orolig för men matten ;O... Jag lovar att jag kommer sänka mig och att jag kommer gå ut med ett G... det vill jag INTE!!! Aja nu ska jag inte tänka mer på det. Fan jag måste ju njuta av dom sista lediga dagarna.

Just det, jag gick en promenix men Hanna Montana och Jessica Simpsons ikväll ocksåXD. Eller dom kom och mötte mig sen gick vi hem till Jessica och snackade lite ;). Pappa kom och hämtade mig vid kvart i tio. Då åkte vi och hämtade mamma vid Danderyds sjukhus och sen åkte vi hem.
Amanda kunde inte vara med :(. Hon har varit med Javier hela dagen och sen har hon varit och sett "män som hatar kvinnor" ikväll. Jag vill också, är avis på dig Amandiiita :P<33

God natt, dröm sött ;)

Puss & Kram<33



              

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0