Mitt ögonbryn :'(

Juste, glömde säga att har har bränt av halva mitt ögonbryn med plattongen ;O :'(, jag fattar inte hur det gick till med jag ser i alla fall skit konstig ut. Vad fan gör man. Jag har typ vessat min ögonbrynspenna tusen gånger och snart e den helt slut. Jag måste verkligen åka till the bodyshop och köpa en ny. Ska nog till stan med Hanna och Jessica i helgen så det passar ju bra :D, Amanda kanske också ska med om hon inte har hunnit åka till fjällen då...

Jag, Hanna och Jessica spenderade hela alla hjärtans dag på caffé 60. skitmysigt där asso. Till lunch tog jag och Hanna varsin portion med tortelini i köttfärsås. Inte så gott, hehe :P. Hanna gillade det men jag åt typ bara min sallad. Jessica tog en köttfärspiråg. Sen till efterätt lite senare tog vi varsin chokladboll. Hanna och Jessica drack varsin varm choklad med grädde och jag tog chaite:D. Syftet med caffé grejen va att vi skulle plugga hemkunskap men det blev ju såklart inte av:P.

Jag och Jessica har STORA planer för sprotlovet :D, eller okej inte så stora. En dag ska vi ha spa dag :). Det ska bli supermysigt. Sen ska vi sova över hos varandra någon kväll... den natten ska vi ha skräckfilmsmaraton :D. Vi ska hyra skit många skräckfilmer och titta hela natten... Jag kommer säkert vara skiträdd och jessica kommer typ va hur lungn som helst. Som vanligt, men det e ju tur att någon kan lugna ner mig :P haha.
Någon som har tips om skräckfim :D??

pöss

caffé 60:





Kommentarer
Postat av: Anonym

lagom heta bilder på mig dära HAHAHHA xd

2009-02-16 @ 22:33:07
URL: http://jessicariihimaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0