Looov :D

Just nu sitter jag och väntar på Jessica. Hon ska komma hit och titta på film med mig. Det blir antagligen en skräckfilm skulle jag tro, som vanligt...

Jag och Amanda fick som vi ville igår. Det blev bio. I taket lyser stjärnorna, var verkligen skit bra. Jag har nog aldrig gråtit så mycket i en film någon gång i hela mitt liv. Jag var verkligen helt förstörd. Jag grät hela filmen och de gjorde de andra också. Det är en film som jag verkligen måste köpa sen när den kommer ut.

Nu e det lov. Fyfan vad skönt. Sista veckan i plugget var verkligen skitjobbig. De var så mycket att göra. Matte provet som vi hade igår gick sådär. Det blir inget MVG i alla fall som jag behövde, men jag orkar inte bry mig.
Jag kommer typ spendera lovet med att sova halva dagarna och va med kompisar restern av tiden. Ska bli så skönt att inte behöva tänka på skolan ett tag.

Nu måste jag gå, snart plingar Jessica på dörren :). Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0