Hemma igen.

Nu her jag kommit hem. Dopet var väll inte så jätte kul, men det brukar ju inte dop vara heller. Det verkar inte som om någon tycker det är särskillt kul utan att alla sitter och väntar på att tiden ska gå och att det ska vara över. Till dopbarnet, som var min kusin Kevin hade vi köpt någon leksak.

Nu ska jag gå ut med hundeen och efter det ska jag göra mig i ordning tills ikväll. Vet inte riktigt vilken tid vi ska åka men vi ska i alla fall vara hos Sandra vid halv sju tror jag. Jag kommer antagligen ha på mig samma kläder som jag hade på dopet. Med andra ord... en tröja och en kjol. Min kjol är tydligen brun fast det stog att den var svart :S, aja skit samma.

Puss<33

Ps. laddar över några bilder från dopet...


Kusin Kevin


Kusin Benjamin

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Vilken söt liten bebis ;)

2009-03-06 @ 21:47:12
URL: http://siskot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0