Fredag

Idag har jag varit med Pappa och Ebba i Täby centrum. Jag köpte inte så mycket men Ebba köpte ett par jeans. På vägen hem åkte vi förbi Amigo för att köpa middag XD. När vi hade ätit gick jag ut med Ellen. Sandra ringde och undrade om jag ville gå på bio med hon och Anna, men jag sa att jag inte kunde för jag ska snart gå till mormor och morfar<33:P.

Innan jag går dit ska jag gå en långpromenad med Hanna :). Det var ju skitlänge sen vi träffades så det ska bli jätte kul. För en gång skull kanske vi kommer ha något att prata om... Annars är vi ju med varandra varenda dag så vi har aldrig något att snacka om. Ganska tråkigt faktiskt med vi hittar ändå alltid på något. Haha, om vi inte snackar sitter vi typ och skämtar och det slutar med att vi skrattar så mycket att vi inte kan stå upp:P hahaha.

I morgon ska alla tjejer träffas hemma hos Sandra. Det ska bli skitkul :D! Vi har bestämt att vi ska träffas en gång i månaden eller nått och äta middag tillsammans. En mycket bra ide tycker jag. Det e ju skitkul, plus att det hjälper oss att hålla kontakten om vi fortsätter när vi har börjat gymnasiet.

Jag ska på dop i morgon också. Till min yngsta kusin Kevin. Vet inte riktigt vad vi har köpt i doppresent, sånt sköter mamma :P. Jag tror det va nån leksak eller nått;).

Aja nu ska jag bara vänta på att Hanna ska smsa och säga att vi kan mötas. Jag börjar bli jäkligt otålig nu för jag orkar inte sitta här XD. Skriver kanske senare eller i morgon!!!

Puss<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0