Elevvärderingar ¤&%#"!

Har precis varit ute med hunden. Gick promenad med morfar i skogen. Haha, han höll typ på att ramla hela tiden :P, det såg skit kul ut... Men vafan de ju skit isigt jueee;O.

Nu måste jag skriva mina självvärderingar i alla ämnen i skolan inför utvecklingsamtalen. Fan jag hatar det altså. Typ samma frågor varje gång. Vad tycker du att du e bra på?... vad måste du förbättra?... hur ska du göra för att förbättra det?...osv. Du hör ju själv man blir typ galen #¤#"¤. Tur att det e sista gången man gör det nu!

Jag hade ju So prov idag. Det gick bättre än vad jag trodde faktiskt. Jag var ju skit orolig igår. Vi har ny lärare så jag visste inte hur provet skulle se ut, men det var lättare än vad jag trodde. Jag kanske inte skrev ett MVG men ett VG kanske :D.

Idag e det final i Topmodel :D:D, jag älskar det. Fast jag vet redan vem som vinner :(. Min syster kollar på youtube och kan ju aldrig hålla käft :P, haha.
Jag följer verkligen för många serier. Det är farligt att ha trean och femman. Man blir typ beroende ;O. Alla bra pogram kommer typ i repris i en lång rad. Hanna har precis skaffat alla kanalerna så nu kan hon också se Topmodel. Måste bara skriva att det är McKey som  vinner, efter som  jag vet att hon läser det här XD...sorry Hanna <3.

Nu måste jag verkligen börja skriva, byebye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0