Curling

Tjooohoo!

Idag har vi haft idrottsdag med skolan. Det va faktiskt ganska kul. Vi va typ bara sex stycken och två lärare. Först åkte vi till simhallen och simmade. Sen åkte vi till sundbyberg och körde lite curling. Det va faktiskt rätt kul, men det va skit svårt. Man halkade hela tiden och vi fick typ sopa som galningar XD, höhö. Vi va tvugna att ha hjälm för att vi inte skulle slå ihäl oss :P. Hanna och jag passade på att ta några bilder. Vi ser ju bara sååå sääääääxyy ut, haha!!!

Nu måste jag skriva klart mitt So arbete som ska redovisas i morgon... eller föresten jag kom på att andra avenyn börjar nu ;O. Måste ju bara se det. Jag får skirva efter.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0