240209

Jag har just kommit hem från jessica. Vi har tittat på två filmer idag och sen gick vi en promenix till ica. Ikväll ska jag inte vara med henne för att hennes kusin Carro ska komma. Jag tror att jag ska hem till mormor och bjuda på semlor ikväll XD, det e ju fetisdagen. Jag gillar egentligen inte riktigt semlor -.-!

I morgon ska jag, Ebba och pappa gå på bio. Pappa är ledig :D. Jag vet inte riktigt vad vi ska se men jag antar att det blir någon komedi. Haha det blir det alltid när man är med pappa. Han ligger alltid och asgarvar skithögt i biostolen, höhö.

Jag ska sova hos Jessica i morgon också, (eller så ska hon sova hos mig). Vi ska ha skräckfilmsmaraton hela natten. Det ska bli skitkul, fast jag kommer typ inte kunna sova på två veckor, men men...

Hejdå puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0