The day before tomorrow...

Hello folks...

Idag är det dagen innan matteprovet och jag känner mig ganska nere. Jag har pluggat sen jag kom hem och trode jag kunde allt. Gjorde nyss ett test prov vilket visade att jag inte alls kunde allt så bra som jag trodde "/. Jag antar att jag får sitta halv natten och plugga. Nu har jag en liten paus... kände att det behövdes för att jag skulle kunna lära mig något nytt...

I morgon är det fradag. Fyfan vad skönt, jag tror jag dör. Sen har jag bara ett svenskaprov kvar på måndag sen är det förfan nästan jullov, wiee:D!
I morgon måste jag ta bussen som går ifrån mig klockan 07.00. Ska titta på luciatåget i skolan och sen efter det är det bara att tuta och köra på matteprovet. Faaaan vad jag vill ha det gjort, men men jag får bita ihop och göra mitt bästa imorgon!

På lördag ska jag hem till Oliven men Elin. Vi tre ska baka pepparkakshus, haha. Vi får väl se hur det går...

Pussss<333



Hanna sitter också och pluggar. Hon gav mig en liten vink så jag skulle känna mig lite bättre ;)... Tack<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0