Studiebesök

Hello...

Idag kom jag hem skitsent. Vi åkte till stan runt tre för att gå på studiebesök i Hammarby sjöstad. Det var väl helt okej. Vi slapp gå okring ute i alla fall. Tror alla blev glada över det eftersom det är så jävla kallt :S... Istället fick vi gå till något hus och lyssna på en föreläsning om Hammarby sjöstad. Fast jag tycker det handlade mer om miljön än om husen.
Det roligaste var att våran lärare missade tåget när vi skulle dit. Haha hon stog och bankade på dörren... Sen väntade vi på att hon skulle komma med nästa tåg. Haha, och när hon kommer visar hon upp ett sår på sitt knä och säger att det är orsaken till att hon ramlade :P. Haha jag kan verkligen se det framför mig. Hon springer till tåget och snubblar på sina egna fötter och ramlar. Haha, jag och Elin asgarvade av våran lilla syn :P...
Just nu sitter jag bara här vid datorn och läser lite svenska. Bakade lussebullar för en stund sen.

Nu ska jag plugga vidare...

pusspuss<33



En bild på mig och Elin som jag ritade till henne<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0