My weekend

Hello!

Nu är det söndag och den här söndagen måste plugga, plugga, plugga och plugga för jag har svenskaprov i morgon. Ni hör ju hur kul det låter och därför ska jag inte snacka mer om min söndag. Tänkte berätta lite om min helg istället...

Fredag: (Jag hade ju matteprov men det orkar jag inte berätta om...) Efter skolan handlade jag lite saker i jakobsberg med Elin, Hanna, Jennifer och Ida. sen på kvällen åkte jag till skälby med mina poolers och träffade lite folk. Det var kul :). Jag kom hem till Elin vid ett och då gorde vi oss i ordning för jag skulle sova där. Vi låg och pratade tills vi somnade. Det var myspys.

Lördag: Jag och Elin vaknade vid klockan nio. Vi åt frukost och sen började vi göra formar till vårat pepparkakshus. Jag, Elin och Olivia ska nämligen vara med i en pepparkakstävling, haha. klockan halv tolv kom Olivia ockå och då satte vi igång med baket. Det var mycket svårare än vi trodde och det tog skitlång tid. Men resultatet blev vi nog ganska nöda med tror jag, och vi hade skitmysigt hela dagen :D.
När vi hade bakat klart kom morfar och hämtade mig. Jag åt middag med mormor och morfar och tittade lite på Tv. Sen ville mina friends att jag skulle komma till skälby så då åkte jag dit.

Det var min helg. Jag bussar på några bilder från i fredags senare idag...

pusspuss<33

Här kommer bilder från pepparkakshusbaket:









Kommentarer
Postat av: mormor

Hej min saga!!!



Kul att du kom till oss en stund i lördags! Eran pepparkaksbok är jättefin. KRAMAR

2009-12-13 @ 14:05:14
Postat av: ARG ELIN

Emmelie!! Inte okej, jag tror jag dööööööör!!!

2009-12-13 @ 15:09:54
Postat av: ebba den bästa syrran!

vad föreställer det ??XD

2009-12-28 @ 19:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0