...

ELÅ :D!

Idag har jag varit på Outlet. Eller jag har cirkulerat i en blir runt Outlet. Haha, det var så mycket bilar att man inte kom fram. Pappa fick några raseriutbrott, hahaha de e så kul när han får de!

I alla fall vi åkte till Jakobsberg istället och köpte ett spel till x-box. Det heter "Sceene it" och är faktiskt rätt kul :D. Typ frågesport på olika filmer. Nu skulle jag egentligen titta på Robinson men det blir inte så för jag har ingen lust, haha.

Jag hoppas på att bästavän Banan är hemma i morgon! Hon, jag och Jesspess ska checka in mellandagsrean tror jag. Jag hoppas på att det finns något fint kvar och att det inte är aldeles för mycket folk som det var idag. Hoppas kan man ju alltid göra men mina förhoppningar kommer troligtvis inte slå in...
Nu ska jag lyssna på lite musik...

PussPuss<3


Jag bjussar på en supergammal bild...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0