Dumpa honom!

Hejsan!

Idag har jag inte gjort något speciellt. Vi fick Heroes boxen volym 3 på julafton så jag har börjat titta på det och nu är jag fast igen, haha. Så jävla bra!

Igår var Jessica, Hanna och Amanda hemma hos mig. Vi tittade på film i mitt rum på min nya Tv, hihi. Det va kul förutom att jag typ redan hade sett halva filmen två gånger. En gång i Thailand på en restaurang (och Amanda tyckte tydligen den var skitdålig den gången haha) och sen började jag och Hanna titta på den nån gång i somras med hon tyckte inte den va bra så vi stängde av, haha. Filmen hette "Dumpa honom" och jag tycker faktiskt att den va bra. Fast det har jag tyckt varje gång men det här var första gången jag fick se klar på den, haha.
Man kan inte säga att vi var fullt koncentrerade på filmen eftersom Amanda var på nått konstigt humör och fick brottningsattacker lite då och då. Haha men de va kul och se att amanda också kan bli annat än retarded nån gång :S, neeej nu skojade jag bara... LOVE YA<3!

Nu måste jag taggish,
See ya don't wanna be ya!

Kommentarer
Postat av: Anonym

what the fck is taggish??:O

2009-12-30 @ 20:30:59
URL: http://ebbajonssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0