Trött!

Shhaaa
I dag har jag fått de två första läxorna i skolan och det suuger!.  Annars var skolan ganska rolig idag faktist. Jag har börjat prata med lite nya människor och så :).

Efter skolan hoppade Hanna på bussen på sin busshållsplats eftersom att hon slutade tidigare än mig. Känns så himla konstigt att inte vi går i samma klass längre!. Aja vi åkte iaf hem till mig och pratade lite om roliga saker som hade hänt i våra klasser. Skadeglada som vi är så höll vi på att skratta ihjäl oss åt några saker, hehe. Efter ett tag gick vi till ica och köpte varsin lite godispåse, som vi gick och mumsade på ^^. På vägen hem stannade vi vid en lekpark och pratade, fast vi gick vidare till en annan lekpar och satte oss på några gungor efter ett tag. Vi satt där tills vi var tvugna att gå hem och äta middag. Blev inte så mycket middag för någon av oss tror jag efter allt godis, fy asså godis är egentligen inte gott!
 
Nu ska jag nog chilla lite framför tvn, man blir verkligen trött av att gå i skolan. Ha det bäst!

Puss        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0