!!!

Okej jag har just upptäckt något läskigt. Hanna och jag var ju inte riktigt säkra på om den där svartklädda mannen bara ville skämta med oss eller om han verkligen menade alvar. Nu antar jag att vi har fått reda på svaret. Han har nämligen jagat fler tjejer såg jag när jag tittade i järfälla tidningen.
Såhär står det:

Förföljare kastade sten på flickor
JÄRFÄLLA När tre flickor i 15-årsåldern tod en promenad på Mandolinvägen vid halvtvåtiden natten till förra tisdagen hörde de plötsligt ett skrik. När de vände sig om såg de en svartklädd man som sprang efter dem. Flickorna sprang då hem till en av flickorna.
När de kom in flög en tegelsten genom fönstret. Flickorna såg sedan mannen stå utanför. Polisen utreder nu händelsen och försöker få tag på mannen.

Läskigt va?! Typ exakt samma sak som ände oss. Min mamma och Hannas pappa har i alla fall anmält det som hände oss och vi får hoppas på att polisen får tag på honom!

Kommentarer
Postat av: amanda

omg! fyfan va läskigt de är ju fan bredvid min gård;o

2009-08-19 @ 01:10:22
URL: http://sjundemaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0