Tillbaka igen!

Okej förlåt mig! Jag har inte skrivit på jättelänge, men nu är det dags igen.

Hanna var ju ensam hemma förra veckan så jag och Jessica sov hos henne typ varje dag. Robin och Sara sov också där två av dagarna. Veckan var skitmysig. Vi chillade bland annat på Hannas balkong och tittade på hundratals skräckfilmer. Okej inte hundratals men många :P! Den bästa hette "Besatt". Den var verkligen skitgrym.


Jag, Hanna och Jessica har också varit och badat. Hanna tog med sin flytmadrass som vi simmade ut med. Vi simmade skitlångt och var ute i flera timmar. Det var verkligen skitmysigt och jävligt bra träning var det också. Våra ben var typ gelé när vi kom upp. Fast Hanna ska inte gnälla för hon låg ju fan och solade på madrassen medans jag och Jessica simmade.

När vi cyklade till badplatsen så ramlade jag som vanligt. Så nu har jag ett skitfult sår på mitt högra knä :'(!


Här kommer lite vackra bilder från the sleep over...





Puss & Kram<33


Kommentarer
Postat av: Anonym

oj länge du var tillbaka....<3

2009-08-13 @ 19:50:12
URL: http://jessicariihimaki.blogg.se/
Postat av: Bobbin

du kan ju inte ha sådana bilder på mig :O xD

2009-08-14 @ 19:06:26
Postat av: Anonym

Klart jag kan :D;)

jag tar bort dom om du vill;)

2009-08-14 @ 19:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0