Godmorgon

Hello
Hanna här :D som alla redan har läst i förra inlägget så är Emmelie hos optikern, hoppas hon inte är färgbling eller något... Sulle vara synd. Just nu sitter jag och Jessica med en varsin data några meter i från varandra och chattar, patetiskt! jag vet. 

Snart ska vi göra oss i ordning och sen förflytta oss till la playa och steka lite för det ser ut att bli en toppendag idag! Sen när emmelie är klar kommer hon nog joina oss :). I går chillade vi typ bara franför tvn. Vi såg "Gladiator" as bra film, har du inte sätt det så är det verkligen dags nu! 

Har ingenting mer att skriva så jag tänkte lägga upp lite bilder hihi, kolla och njut! :)

puss 






väldigt fina bilder tycker jag!

Kommentarer
Postat av: ebba<3

nejs, men du har ju härmat mig!!!:P<333love u

2009-08-06 @ 12:18:29
Postat av: ebba

okej vilken shyst syrra man har då, men jag kollade faktist snabbt och jag läste inte ditt puckooooooooooooo!!!

2009-08-08 @ 11:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0