Tillbaka

Gud vad hände? Jag har intre skrivit ett inlägg på typ hur länge som helst! Jag har inte heft tid helt enkelt, men nu ska det bli ändring på det...
Sist jag skrev så skrev jag ju att jag skulle ut med mormor och morfars husbil. Vi åkte till kolmården och sov där på parkeringen i två nätter. Det var skitmysigt. Vi tittade på alla djur, åkte safari och linbana haha :D!
Husbilen gick också sönder som vanligt så pappa fick komma och hämta oss när vi skulle hem och husbilen fick bärgas. Synd synd!

Under de här dagarna som jag inte har skrivit har jag mest varit med kompisar. En kväll var alla hemma hos robin, det var skitkul. Jag har varit mycket med Hanna och Jessica också. Vi har typ pratat, pratat och pratat. Haha som vanligt.
Sen har jag varit med Felix också. Han sov över hos mig i förrgår och sen dagen efter följde han med när min pappa skulle tatuera sig och sen åkte han hem. Pappa tatuerade in mitt och systers namn typ under armen över revbenen. Haha mest smärtsamma stället man vafan :P... Han höll minen och spelade cool, sen när vi kom ut så började snacket. Typ "Fyfan vad ont det gör, det känns som om huden brinner, aaajjjj" haha.

Idag har jag varit på bio med mormor, Hanna och syster. Vi såg "Sommaren med Göran". Den var faktiskt bra fast jag hade förväntat mig att det skulle vara skitbra så jag blev lite besviken som vanligt. Den var i alla fall skitrolig!
Nu har jag precis duchat och sitter och funderar över vad jag ska göra...

puss och kram<3

Kommentarer
Postat av: niina

skicka nån bild från när vi var hos robin? :) <3

2009-08-05 @ 09:47:19
URL: http://niinaropponen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0