Torsdag

Hello!
Det blev bara två inlägg idag. Har inte hunnit med mer. Idag var det ju skola som vanligt. Där hände inget speciellt bara en helt vanlig skoldag. Jag slutade vid två och då gick jag till jakobsberg och där träffade jag Jessica. Hon hade tydligen hittat lite fina kläder på lunchen som hon skulle köpa då efter skolan men när hon skulle betala upptäckte hon att hon hade glömt sina kort hemma så det fick vara.

Jag hittade faktiskt lite för en gång skull. Jag köpte en knallrosa tunika, ett färgglatt skärp som man kan ha när man är helt svart för att piffa till lite, hehe. Sen köpte jag också ett par svarta spets strumpbyxor. Jag kan lägga upp bilder på dem senare, men jag orkar inte ladda över dem nu.

I morgon börjar jag 09.50 men bussarna är konstiga så jag måste åka redan klockan 09.00. Då måste jag vara i skolan i typ 40 minuter innan vi börjar. Jag hatar det. Vad ska jag göra där liksom? Alla har lektion och de i min klass kommer senare så jag får typ sitta där själv, men men...

Ikväll har jag varit med Jessica och Hanna. Vi pratade bara som vanligt. Det är ganska skönt att kunna göra det. Bara prata liksom utan att behöva bry sig om någonting annat. Vi har varit kompisar jättelänge så vi känner ju varandra skitbra och vi är skit tajta. Vi kan verkligen prata om allt och har alltid skitroligt. Jag älskar er tjejer<3 (och där ingår även Amandiiiita<3).

Nu måste jag plugga för jag kom på att jag har läxa tills i morgon. Fan vad jag hatar det, bläbläblä. Jag hade typ glömt bort hur det kändes att behöva tänka på allt i skolan efter sommarlovet men nu har jag blivit påmind. tro mig jag LIDER!

Puss och Kram<3


Haha jag älskar er<3333

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag ser att du har letat fram favoritbild! gulligt av dig...

2009-09-01 @ 21:21:18
Postat av: Hanna

Jag ser att du har letat fram favoritbild! gulligt av dig...

2009-09-01 @ 21:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0