Skoldags

Tjo bloggen!
Jag hade skitsvårt att gå upp i morse. Det kändes typ som om jag sovit i tio minuter och sen ringde klockan. Jag hatar när det är så. Jag vill att natten ska kännas som en hel dag. Det är konstigt att tiden kan gå så snabbt bara för att man sover...

Jag har precis gjort mig klar inför skolan. Jag är inte alls taggad att gå dit idag. Vi har ju matte första timmen vilket jag verkligen HATAR, menmen. Snart ska jag lämna Ellen till mormor och efter det vär det av till bussen. Jag måste ta bussen som går kvart i 9. Så jag måste vänta i skolan i typ en halvtimme eftersom jag börjar första lektionen klockan 09.25. Min buss matchar verkligen inte mina skoltider :(.

Ha en superbra dag!
Puss Puss<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0