Optikern

Godmorgon!
Jag vaknade för typ tre kvart sen. Jag sov hos Hanna i natt och jag ska till optikern för att göra ett syntest eftersom jag ska börja övningsköra. Så nu sitter jag här själv i Hannas soffa. Jessica och Hanna sover forfarande. Jag gick upp själv och gjorde mig i ordning och åt frukost. Det känndes skit konstigt, typ som om jag bara gick in i någons hus och tog vad de hade och använde deras grejer, haha.
Vi orkade inte ta fram extrasängarna igår natt för vi var skittrötta och det blev ganska sent så vi sov på soffan istället. Det var vaktiskt skitmysigt!
Haha nu sitter jag och lyssnar till när Jessicas näsa piper. Haha den tönten<3<3

Nu måsta jag kiiiiiiila, puss<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0