Nybadad

Så, nu är jag tillbaka efter ett varmt och skönt bad. Jag hade världens huvudvärk innan men nu är den borta, jippi!
Imorgon har jag inte en så lång dag. Jag börjar klockan 09.25 och slutar 14.00. Vi har bara tre lektioner. Först matte sen datorkunskap och sen estetisk verksamhet. Jag har inte haft datorkunskap än så det ska bli spännande att se hur det blir...

Nu har jag absolut ingenting att göra så jag funderar på att titta på lite fler avsnitt av The hills. Jag är seriöst beroende av det, hehe. Jag vill kunna leva som dom. Eller som vilken känd person som helst. Tänk att bara kunna gå ut och shoppa utan att behöva tänka på hur mycket pengar man spenderar. Det skulle verkligen vara skitskönt.
Jag skulle köpa ett jättestort hus med en pool och en grymt stor walking closet. Det har jag alltid velat ha. Sen skulle jag förstås köpa en massa skor också, hihi...

puss och kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0