Mormor och morfar

Kom just hem från mormor och morfar. Vi pratade lite och jag gosade med hundarna, hehe. Vi tittade också på mannen som talar med hundar. Han e grym!

I morgon blir det skola. Jag böejar klockan tio, men eftersom jag ska åka buss till skolan så måste jag åka klockan 09.30. Fan jag är verkligen inte van vid det här med att åka buss till skolan. Förut gick jag typ tio minuter innan skolan började (eftersom jag ser skolan från mitt fönster:P). Men ny är det ny skola och nya människor och det känns skitkonstigt! Jag antar att jag kommer vänja mig om ett tag men det är jättetråkigt att inte gå med Hanna, Jessica och Amanda längre...

Nu ska jag försöka get some sleep
Puss, god natt<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0