Mardrömmar inatt?!

För i helvete. Jag måste bara dela med mig av min läskigaste kväll ever!
Jag och Hanna har just varit på promenad. Vi tog cycklarna och satte oss i vår speciella park som vi alltid sitter vid och pratar. Efter ett tag gick vi ut och la oss på gångvägen för Hanna hade magknip. När vi satt där och pratade så hörde vi knackningar och viskanden från en husvagn. Vi trode typ att vi inbillade oss men sen såg hanna ett par fötter under husvagnen så vi förstod att det stog någon bakom den. Vi tänktre typ: "aja han vill väl bara komma in", så vi fortsatte prata. Efter ett tag ser vi att samma person står tre meter ifrån oss helt klädd i svart och rånarluva. Han verkligen glodde på oss som han typ skulle anfalla närsomhelst och typ döda oss. Vi stog och stirrade på varandra ett tag och tillslut gick Hanna och hämtade sin cyckel som stod typ en meter ifrån oss. Då gick jag också och hämtade min men jag fick inte riktigt upp stödet. jag var tvungen att fixa det medans Hanna började cyckla. Jag fick lite småpanik så jag satte mig snabbt på cyckeln. Jag tittade bakom mig och insåg att han inte stod kvar där han hade stått. Jag kände mig lite lugnare och började cyckla efter Hanna. Då tittde jag mot husvagnen och där stod han. Jag fick verkligen panik och ropade: "Hanna vänta!", men hon hade lika mycket panik som jag så hon fortsatte cyckla. Då tittade jag mot honom och då började han springa allt vad han kunde emot oss. Han skrek ochså som om han typ skulle döda oss. Det var det läskigaste skriket jag någonsin hört. Jag var verkligen helt skakig. Han sprang efter ända tills han insåg att han inte skulle hinna ifatt. Då ställde han sig och glodde efter oss  istället. Tillslut var jag och Hanna bredvid varrandra och vi sa typ bara: "OMGOMGOMG jag kommer dö, vi kommer dö!". Vi cycklade skakandes och livrädda hem till mig. Jag har aldrig cycklat så snabbt i hela mitt liv vi hade blodsmak i munnen när vi kom fram.

Frågan är vad man ska göra nu, ringa polisen eller bara låta det vara...?

Kommentarer
Postat av: Tina

Usch vad läskigt. Kanske bra att inte gå dit på ett tag? Kram

2009-08-15 @ 09:47:18
Postat av: matilda

fyfan vad hemsk :o hörde om det igår av syrran, man vågar ju fan inte gå ut längre .. <3

2009-08-21 @ 19:18:35
URL: http://matildatengmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0