Hos Hanna

Nu är jag hemma hos Hanna. Vi skulle ju se på "30 days of night" men skivan fuckade sig så vi satte på "He's just not that in to you" istället. Den var vi tyvärr tvugna att stänga av för hanna e retarded så hon fattade ingenting, haha:P<3.
Istället så blev det "Sunes sommar". En film som både jag och Hanna diggar. Den är ju faktiskt grymt kul, verkligen min och Hannas humor. Hanna kan ju alla repliker utantill så hon sitter och babblar med i filmen medan vi tittat. Eller i början av den i alla fall för se somnade hon. Haha, den sömntutan. Så jag satt där själv och glodde, sen kom Elsa Pelsa och sälskapade mig. Myspys!

Snart kommer pappa och hämtar mig för jag har mina täcken kvar här sen Hanna var ensam hemma. Dags att ta hem dem för jag fryser ihjäl på nätterna.
Jag vet inte vad som händer ikväll, vi får se.

Puss sålänge<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0