IKEA

Jippi jag är jätteglad. Nu funkar det att lägga upp nya inlägg :D. Nu blir det mycket roligare att skriva också!

Idag har jag varit i skolan. På hemkunskapen sa våran lärare att vi fick åka till Ikea om vi ville och det gjorde jag och Jessica. Vi var där hela eftermiddagen och tittade på möbler. Jag älskar det verkligen! Finns det något roligare? När vi hade varit där ett tag kom Rasmus och då fikade vi och sen gick vi till outlet. Där satte vi oss och pratade och efter ett par timmar var Rasmus tvungen att gå hem för han hade träning. Då gick jag och Jessica till skopunkten och tittade runt lite. Sen kom pappa och hämtade oss.

Nu är jag hemma och försöker komma en bit på vägen med mitt hk arbete. Det går inte så bra, jag känner mig inte så koncentrerad-.-. Längtar mest tills ikväll när Ballar av stål börjar. De ju sjukt roligt, love it XD!

Jag laddar upp lite bilder från kvällen med tjejorna när det var 80-tals tema. Nu funkar ju mitt konto så nu ska jag passa på att försöka lägga upp lite bilder på bloggen!





Kanske lägger upp fler bilder sen när Hanna har skickat sina;).

Pöss<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0