Fredag och påsklov

Hej bloggen!

Äntligen är det påsklov, fyfan vad skönt säger jag bara. Det bästa är att det känns som om man ska till skolan i morgon men att man i verkligheten inte ska dit på mer än en vecka :D!
Nu är det riktig vår måste jag säga. Idag har jag sett en fluga, en geting och en citronfjäril, och nu när jag tittar ut ser jag att det fortfarande är ljust ute fastän klockan är 8. Äääh vafan som om ni tycker det är interessant att veta vilka småkryp jag har sett, haha:P.

I alla fall, ikväll ska jag inte ha något speciellt för mig. Bara mysa framför Tvn med familjen antar jag. Ikväll börjar talang istället för Let's dance. Inte för att jag följer något av dem särsillt bra. Brukar ha lite annat för mig på fredagskvällar, men inte ikväll.

Amandas kusin är hos henne med sin valp så jag tog med Ellen dit idag så de skulle få hälsa. Amanda, jag och hundarna gick en långpromenad ner till ängen. Det var skitmysigt. Man vill ju vara ute så mycket som möjligt nu när det är såhär varmt och skönt. Någon som vet hur många grader det va idag ;O? Jag har ingen aning men jag hade linne och en skinjacka och jag tyckte det va skitvarmt. Ville typ bara ha en kofta med jag kunde inte ta av mig jackan eftersom jag bara hade linne under:P. Så varmt är det ju inte!

Nu när våren är här börjar man ju längta till sommaren. Man har så mycket mer att göra då. Tänk att kunna gå till stranden och lägga sig och sola och bada. Jag älskar det verkligen. Man blir så mycket gladare på sommaren också när det är ljust och allt, istället för på vintern när allt är mörkt och kallt.

Nu ska jag gå, byebye<33

Bilder från promenaden:







Kommentarer
Postat av: Jennifer på Fashioncut

Ser fram emot sommaren som en galning! :)

SV: Den är totalt underbar :)

2009-04-03 @ 21:30:21
URL: http://fashioncut.blogg.se/
Postat av: Lollo

Åh, tackar! :)

2009-04-04 @ 09:39:23
URL: http://lloux.blogg.se/
Postat av: zeinab

ja som fan ! ;D

2009-04-04 @ 15:31:31
URL: http://zeinababbas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0