Tisdag

Idag har jag varit i Täby centrum och ätit lunch på ett skitmysigt ställe som hette "systrarna på stan". Dom hade verkligen skitgod mat och stället var jätte fräscht och fint. Tro det eller ej men när vi skulle betala för maten vände jag mig om och där sitter Carlotte Perelli. Jag blev som vanligt superglad som jag alltid blir när jag ser en kändis (jag vet, TÖNT!) och slängde iväg ett sms till Hanna, Jessica och Amanda för att skryta lite, haha.

I Täby centrum köpte jag ett par skor (som jag egentligen inte behövde) men mormor betalade halva så det är lugnt :). Jag köpte också lite strumpor och lite annat smått.

Om en timme ska jag till Hanna. Där ska vi tjejer titta på Andra avenyn. Vi e verkligen aa nördar, men men det kommer bli en mysig och rolig kväll i alla fall.
Nu ska jag äta middag.

Ha en bra tisdagskväll, puss<33

Kommentarer
Postat av: Jessica

HAHA skryt lagom apa :D <333

2009-04-07 @ 20:35:40
URL: http://jessicariihimaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0